Google advertenties zijn een veel gebruikte vorm om converterende klanten aan te spreken. Met een team van Ads specialisten, wordt het beste resultaat uit jouw campagnes gehaald. Door in te spelen op de juiste zoekintenties en gebruik te maken van winnende biedstrategieën, bereik je een hoge Return on Ad spend. Een team dat je daarbij helpt en ook nog eens voor meer conversie zorgt, zorgt ervoor dat jij efficiënter gebruik kan maken van Google Ads en Online marketing. Door het te laten uitbesteden, krijg je jaren aan expertise en ervaring die is opgedaan in de online marketing.
Zo creëer je de beste online marketing
De gouden formule van de beste online marketing hebben, zit in het samenwerken. In vijf stappen kan je naar meer resultaat. Online marketing uitbesteden is dé manier om jouw doelen waar te maken. Allereerst begin je met een kennismaking. Wat zijn jouw ambities, KPI’s en doelstellingen? Op basis van een intakeformulier worden alle vragen beantwoord en kan er vervolgens een resultaatgericht voorstel worden opgemaakt. Dit voorstel al aansluiten op jouw gewenste doelstellingen en is dus voor iedere klant uniek. De uitvoering wordt gedaan door een marketing specialist. Diegene zal geregeld contact met jou hebben en op zoek gaan naar meer conversies. Online is alles meetbaar, dat maakt het makkelijk om alle resultaten te maken. De op maat gemaakte rapportages zullen jou een inzicht geven van de resultaten die zijn behaald. Tot slot wordt er geavaleerd. Het is belangrijk om helder te krijgen wat er goed gaat en wat beter kan. Er wordt graag meegedacht aan nieuwe kansen om te groeien voor de klant.
Optimalisatie en campagnes
Om zo goed mogelijk gebruik te maken van Google Ads-campanges, is het belangrijk om stil te staan bij jouw bedrijfsstrategie. Google adwords uitbesteden is een efficiënte keuze, zodat je meer tijd hebt voor andere werkzaamheden, beter inzicht in conversiedata en efficiënter gebruik maakt van Google Ads-budgetten. Tekstadvertenties, display of shopping is onder andere een goede manier om potentiële klanten te bereiken. Dit kan op lange termijn een lage omzet opleveren, daarom is het uitbesteden van je SEA een goede keuze, zodat jij de ruimte krijgt om je te focussen op het leveren van goede kwaliteit bij je producten/services. Er wordt gezorgd dat jij je doelgroep met relevante advertenties aanspreekt, er een groeistrategie voor zowel korte- als lange termijndoel wordt gezet, je goed inzichten krijgt in de resultaten door middel van transparante rapportages en je direct contact hebt met een expert die voor optimale Google Ads zorgt.